Manekin damski na wystawie – jak zwrócić uwagę przechodniów?
Manekiny potrafią w doskonały sposób zaprezentować produkt, który na wieszaku nie wygląda zbyt korzystnie. Niektóre materiały po prostu nie nadają się do wieszania, ponieważ giną w tłumie innych propozycji. Dzięki wykorzystaniu manekinów można uniknąć zalegającego towaru i wypromować konkretny produkt. Jednak, co najważniejsze – zapełnić wystawę i przyciągnąć wzrok potencjalnych klientów. Żeby to się udało, najlepiej dobrać propozycje, których w danym czasie szuka najwięcej osób. Na przykład zimą dobrze ubrać manekina damskiego w ciepły płaszcz, sweter czy bluzę, zaś latem w lekką i zwiewną sukienkę. Należy regularnie zmieniać ekspozycję. Warto przy tym pamiętać o dodatkach, które również pełnią tu znaczącą rolę. Kompletne stylizacje będą jeszcze bardziej zachęcać do odwiedzenia sklepu, a przy tym eksponować nie jeden, a kilka produktów. Umiejętny dobór barw – najlepiej jaskrawych i nieoczywistych, zapewni uwagę i zainteresowanie przechodniów.
Manekin damski – jaki model wybrać?
Istotne znaczenie w tworzeniu ekspozycji ma nie tylko ubranie, ale również sam manekin. Chociaż niektórzy traktują go jedynie jako bardziej kształtny wieszak, w rzeczywistości stanowi on podstawę udanej wystawy. Przede wszystkim nie może za bardzo rzucać się w oczy i przysłaniać produktów. Jeśli manekin damski będzie fantazyjny, zdecydowanie lepiej sprawdzi się jako dekoracja baru czy restauracji, ale nie wystawy sklepowej. Najlepszym pomysłem będzie wybór uniwersalnych manekinów, takich jak te dostępne na stronie https://sklep.moremannequins.pl/manekiny-damskie.3. Jasne, stonowane kolory na pewno nie przysłonią barwnych stylizacji. Niektóre modele mogą wręcz podbić kolorystykę ubrania. Do sklepu z elegancką odzieżą warto wybrać manekina damskiego w pozycji statycznej, zaś do sportowego – w dynamicznej. Brak wyraźnych konturów twarzy przyciągnie uwagę większej grupy odbiorców, co spowoduje rosnące zainteresowanie produktem.





