Gadżety reklamowe z logo – o czym właściwie mówimy? Tak naprawdę o wszystkim, co będzie budziło u klienta pozytywne skojarzenia z Twoją firmą, produktem usługą. Wybór gadżetów reklamowych z nadrukiem możesz potraktować po macoszemu lub – co będzie znacznie skuteczniejsze – przyjrzeć się temu, kim są Twoi klienci, czego potrzebują oraz w jaki sposób powinni zapamiętać Twoją markę. Jak to zrobić?
Gadżety z nadrukiem dopasowane do Twoich produktów lub usług
Co sprzedajesz? Jakie usługi świadczysz? Odpowiedź na te pytania to pierwszy trop, który może Cię zaprowadzić do znalezienia idealnych gadżetów firmowych.
Jeśli na przykład prowadzisz sklep stacjonarny, zamiast zwykłych toreb na zakupy zaproponuj swoim klientom torby z logo sklepu – te bawełniane chętnie kupią klienci, którzy nieustannie zapominają o własnej torbie. Możesz też dorzucać je w gratisie do większych zakupów. Prowadzisz działalność, w ramach której regularnie podpisywane są umowy z klientami? Świetnie – niech każdy z klientów dostanie pakiet gadżetów reklamowych z logo: teczkę na dokumenty, długopis lub pióro, a do tego coś ekstra.
Aby wybrać ten wyjątkowy, dodatkowy gadżet reklamowy z nadrukiem, pomyśl o wartościach, jakie może on przynieść klientowi. Zadbaj też, by był to przedmiot spójny z ideą Twojego biznesu. Kilka przykładów:
- Trener personalny może swojemu klientowi podarować sportowy gadżet reklamowy: ręcznik, skakankę, koszulkę.
- W branży turystycznej, np. po wykupieniu przez klienta wycieczki, sprawdzą się gadżety firmowe przydatne w podróży: kosmetyczki, etui na dokumenty, zawieszki do bagażu.
- Firma ubezpieczeniowa, nawiązując współpracę z klientami, może zadbać o ich bezpieczeństwo i komfort dzięki takim gadżetom z nadrukiem jak odblaski, parasole, kłódki do bagażu, apteczki samochodowe.
Gadżety reklamowe – nie tylko prezenty!
Gadżety reklamowe z logo nie są jedynie tym, co dajesz swoim klientom lub partnerom biznesowym w prezencie. Odpowiedni dobór gadżetów reklamowych pomaga budować zaufanie. Klient, który wchodzi do siedziby firmy i widzi Twoje logo na kubkach pracowników, ich identyfikatorach, firmowych strojach czy stojakach na długopisy, od razu ma wrażenie obcowania z solidną marką, a Twoje logo z pewnością zapadnie mu w pamięć.
Gadżety firmowe w stylu eko
Chcesz zapaść w pamięci klientów, ale jednocześnie Twoja firma działa proekologicznie? Możesz ją reklamować i dbać o środowisko jednocześnie! Zaproponuj klientom wielorazowe torby z Twoim logo czy inne ekologiczne gadżety reklamowe z nadrukiem – notesy lub koszulki przyjazne dla środowiska.
Czy masz już pomysł na gadżety reklamowe dla swojej firmy?





