Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 26 kwietnia 2024 12:56

Jak ważne jest zdanie klienta dla plebiscytu Orły Fryzjerstwa

  • 28.09.2020 14:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Jak ważne jest zdanie klienta dla plebiscytu Orły Fryzjerstwa

W biznesie opartym o sprzedaż usług, bardzo istotne jest budowanie trwałych relacji z klientami. Prawidłowe przeprowadzenie tej czynności zwiększa nasze szanse na to, że zainteresowani przyjdą do naszego zakładu fryzjerskiego w Lublinie ponownie. Jak jeszcze można pokazać, że opinie naszych klientów są dla nas cenne?

Orły Fryzjerstwa i opinie internautów

W plebiscycie branżowym przeznaczonym dla zakładów fryzjerskich oraz fryzjerów, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, czynnikiem decydującym o wygranej firmy są opinie internautów. A konkretniej, te wyrażone za pomocą cyfry: punktów, gwiazdek, serduszek; w odniesieniu do przyjętej skali. W procesie skanowania uczestników plebiscytu Orły Fryzjerstwa, automatyczne oprogramowanie komputerowe wyszukuje takich danych w całej sieci, m.in. w Google Maps, Grouponie, Zumi czy na Facebooku. Następnie, wszystkie oceny zostają podstawione do wzoru tak, by można było wyniki odnieść do jednej, wspólnej skali (0-10 punktów). Każdy oddany w Internecie głos jest więc tutaj ważny. Natomiast, należy pamiętać, że wyżej cenione są te, które zostały pobrane z portali, gdzie jeden zweryfikowany użytkownik może dokonać oceny danej firmy tylko raz.

Orły Fryzjerstwa – zwycięzcy

Orły Fryzjerstwa wygrywają te zakłady fryzjerskie, które zgromadzą nie mniej niż osiem punktów. Jest to warunek konieczny, by firma została wpisana na listę laureatów przedsięwzięcia (https://www.orlyfryzjerstwa.pl/cities). Zawarte w rankingu dane to m.in. adres przedsiębiorstwa, telefon kontaktowy oraz ilość otrzymanych w plebiscycie punktów. Pozwala to zainteresowanym rozeznać się w lokalnej branży fryzjerskiej i znaleźć najlepiej ocenianego fryzjera w najbliższym zasięgu. Dane te wpływają również na SEO (ang. Search Engine Optimization – pozycjonowanie stron), umożliwiając poprawienie swoich wyników w wyszukiwarkach internetowych.

Klient i Orły Fryzjerstwa

Już sam udział w plebiscycie pokazuje, że opinia naszych klientów jest dla nas ważna. Zdobycie tytułu laureata odzwierciedla jak bardzo przykładamy się, by nasze relacje w salonie fryzjerskim były serdeczne i silne. Chcąc dać potwierdzenie naszego uznania dla zdania klientów, wyróżnieni w plebiscycie Orły Fryzjerstwa mogą zamówić materiały marketingowe, których umieszczenie w salonie fryzjerskim sprawi, że każdy będzie miał świadomość jak zgrany duet tutaj tworzymy.

Materiał Partnera