Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 28 marca 2024 22:21
Reklama

Jak rozpocząć pierwszą kampanię Google Ads?

Jeśli prowadzisz własny sklep internetowy lub po prostu firmową stronę, to musisz być świadomy, że prawdopodobnie Twój przyszły klient już wielokrotnie próbował odnaleźć Cię w sieci. Niemniej, jeśli Twoja konkurencja postawiła na płatną reklamę, to z pewnością pierwsza rzuci się w oczy Twojemu klientowi.
Jak rozpocząć pierwszą kampanię Google Ads?

Nie da się ukryć, że w ten właśnie sposób, kiedy nie zapewniasz sobie wystarczająco dobrej promocji i widoczności w sieci, działasz na własną niekorzyść. Klienci będą mieli problem ze znalezieniem Twojej witryny, a tym samym nie dokonają u Ciebie zakupów, co równoznaczne jest ze stratami finansowymi. Właśnie w tym celu powinieneś zainteresować się kampanią Google Ads https://adcube.pl/google-ads. Jak jednak zacząć i co warto o niej wiedzieć?

Jak zacząć przygodę z Google Ads?

Google Ads znane wcześniej jako Google Adwords jest jednym z najlepszych i najrzetelniejszych sposobów na promocję swojej działalności w sieci. Co najważniejsze, reklama w Google, daje wszystkim przedsiębiorcom równe szanse, bez względu na to jak długo działają już na rynku i jak rozbudowane jest ich przedsiębiorstwo. Tak więc, Google Ads jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie, jeśli chcesz zwiększyć widoczność swojej witryny i przyciągnąć do niej nowych klientów. Pojawia się jednak pytanie, jak zacząć? Otóż wszystko rozpoczyna się od założenia konta Google, a następnie utworzenia konta Google Ads. W kreatorze tworzenia konta Google Ads należy odpowiednio skonfigurować wszystkie opcje, w tym także opcję płatności. Niemniej jednak, system przeprowadzi Cię przez każdy krok tworzenia nowego konta, tak by nic nie umknęło Twojej uwadze. Kiedy konto zostało już utworzone, pora przejść do tworzenia samej kampanii. To również nie jest zbytnio skomplikowaną czynnością. W pierwszej kolejności, Ty- jako operator kampanii Google Ads musisz wybrać odpowiednie słowa kluczowe. Warto wykorzystać odpowiednie narzędzia, które pozwolą idealnie dobrać tzw. key words. To właśnie w momencie, kiedy użytkownik wpisze je w wyszukiwarkę, pojawi mu się Twoja reklama. Planer Słów Kluczowych może okazać się nieocenioną pomocą, by trafnie wybrać najpopularniejsze frazy związane z Twoją witryną. Następnie pozostało jeszcze wybrać cel kampanii, a także jej typ. Nie zapomnij również wpisać adresu swojej witryny, do której ma przekierowywać użytkowników reklama. Kolejno nadaj jej nazwę i skonfiguruj resztę ustawień. Najistotniejszą kwestią okazuje się dobranie budżetu. Jak sama nazwa wskazuje płatna reklama w Google będzie Cię nieco kosztować. Dobrze przekalkuluj więc ile chcesz wydać na promowanie swojej witryny w sieci i wprowadź odpowiednią kwotę, którą jesteś wstanie zapłacić. Twoja reklama od teraz będzie wyświetlała się w wynikach wyszukiwania Google, oczywiście na konkretne frazy wpisywane przez użytkowników.

Ile zapłacić za reklamę Google? - modele rozliczeniowe

To co z pewnością musisz wiedzieć o reklamach w Google Ads to dostępne modele rozliczeniowe. Okazuje się, że w dużej mierze od tego zależy, ile będziesz musiał za daną reklamę zapłacić. Okazuje się, że najchętniej wybieranym modelem rozliczeniowym jest CPC czyli koszt, który musisz ponieść za każde kliknięcie w reklamę. Jest to jeden z najlepszych modeli dla początkujących reklamodawców, gdyż koszty są naliczanie w momencie, kiedy użytkownik jest faktycznie zainteresowany daną reklamą i w nią kliknie, a jej wyświetlenie nie generuje żadnej opłaty. Kolejnym modelem rozliczeniowym jest CPM, który oznacza, że reklamodawca musi zapłacić za wyświetlenie danej reklamy przez tysiąc użytkowników. Jest to idealne rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy przede wszystkim chcą zbudować świadomość i wizerunek swojej marki. Reklamodawca oczywiście ma możliwość ustalenia górnej granicy, czyli jasno określić ile jest wstanie zapłacić za wspomniane już tysiąc wyświetleń. Model CPV jest z kolei modelem wykorzystywanym głównie podczas tworzenia reklam na YouTube. Jest to nic innego jak płatność za obejrzenie reklamy lub inne interakcje, które podejmie użytkownik w związku z reklamą. Podobnie jak w poprzednim modelu, również reklamodawca ustala górne granice kosztów, które może ponieść.

 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
PRZECZYTAJ
Miłość, wojna i śmierć Miłość, wojna i śmierć "Rozstajne drogi. Nie ma powrotu do domu" - powieść z bogatym tłem historycznym to dla autora, nie będącego historykiem, duże wyzwanie - mówi Elżbieta Jodko-Kula. Autorka scenariuszy przedstawień, oraz powieści dla dzieci i młodzieży, Pisze też książki dla dorosłych. Wydawnictwo Szara Godzina opublikowało jej powieść obyczajową "Zdrady i powroty", a Wydawnictwo Prószyński Media książki opowiadające o mniej znanych fragmentach biografii dwóch kobiet, bliskich sercu Marszałka Józefa Piłsudskiego - "Maria Piłsudska. Zapomniana żona", oraz "Ostatnia miłość Marszałka. Eugenia Lewicka. Potem był „Czas niezapomnianych”. A najnowsza powieść to „Rozstajne drogi. Nie ma powrotu do domu” Elżbieta Jodko-Kula. Autorka jest absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej i studium socjoterapii. Od lat pracuje jako pedagog w jednej z podwarszawskich szkół. Publikowała opowiadania i powieści dla dzieci i młodzieży, oraz teksty dramaturgiczne wydane w dwóch zbiorach scenariuszy przedstawień dla teatrów szkolnych. Kilka z nich otrzymało wyróżnienia lub nagrody w ogólnopolskich konkursach. Jedna z nagrodzonych sztuk pt. "Perły szczęścia nie dają" została adaptowana i zaprezentowana widzom teatru telewizji. Sztuka "Zapis" została zrealizowana przez Teatr Animacji w Poznaniu. W 2014 r. ukazała się powieść dla dorosłych zatytułowana "Zdrady i powroty". Dziś o powieści z bogatym tłem historycznym. Skomplikowane losy polskich rodzin zamieszkujących północno-wschodnie tereny międzywojennej Polski, w powojennej historii były pomijane milczeniem. Od września 1939 roku do końca wojny na Wileńszczyźnie pięciokrotnie zmieniali się okupanci, ale po wojnie nie uczono o tym w szkołach. Przypominanie, że na wschód od powojennych granic kiedyś była Polska, nie było dobrze widziane. Uciekinierzy i przesiedleńcy przez lata nie mogli odwiedzać rodzinnych ziem i wielu z nich do końca życia nie ujrzało opuszczonych w pośpiechu chat, domów i dworów. Powieść „Rozstajne drogi. Nie ma powrotu do domu” opisuje historię przyjaźni trzech młodych mężczyzn, z pokolenia Kolumbów. Burzliwe dzieje dawnych Kresów stają się tłem i kanwą historii ich rodzin. W sielski obraz terenów, gdzie wielonarodowościowa ludność żyła we względnej harmonii, wkroczyła polityka i zmieniła wszystko. Przez lata zgodnie żyjący sąsiedzi poddani intensywnym działaniom agitatorów stali się dla siebie wrogami. Na przykładzie jednostkowych historii ludzkich pokazane są przemiany, które zaważyły na życiu setek tysięcy Polaków z Wileńszczyzny. Fakt, że część bohaterów to postacie autentyczne, uwiarygodnia opowieść. Na historię narodu składają się losy wszystkich jego dzieci i każdemu z nich należy się pamięć.Data dodania artykułu: 24.03.2024 12:42
Reklama
Reklama
Reklama