Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 16 kwietnia 2024 05:56
Reklama

Pozycjonowanie stron w 2020 roku – poznaj metody, które wywrą wrażenie i przyniosą klientów

W przypadku branży SEO i pozycjonowania z roku na rok zmienia się bardzo wiele. Profesjonaliści z agencji marketingu sieciowego nieustannie muszą dostosowywać taktyki pozwalające dotrzeć na samą górę wyników Google. To ciągłe dostrajanie się do algorytmów i wytycznych sprawia, że coraz ciężej jest pozycjonować stronę samodzielnie. Poniżej wraz z ekspertami postaramy się pokazać Wam kilka metod, które prowadzą do sukcesu online w 2020 roku.
Pozycjonowanie stron w 2020 roku – poznaj metody, które wywrą wrażenie i przyniosą klientów

Przygotuj się na dominację Voice Search i bądź Mobile Friendly

 

Jak doskonale wiemy, około 50% wszystkich zapytań lądujących w wyszukiwarce to te pochodzące z urządzeń przenośnych. Ludzie coraz chętniej przeglądają internet na smartfonach i tabletach, co naturalnie wiąże się ze zmianą nawyków dotyczących przeszukiwania sieci. Przede wszystkim częściej decydujemy się na wyszukiwanie z pomocą głosu. Skutkuje to całkowitą zmianą w wyglądzie haseł lądujących w Google. Są one dłuższe i bardziej złożone semantycznie a w wielu przypadkach zawierają więcej elementów mowy potocznej. Specyfika języka mówionego każe pozycjonerom z profesjonalnych agencji inaczej dobierać słowa kluczowe, ale także pociąga za sobą szereg zmian mających uprościć poruszanie się po stronie użytkownikom korzystającym z Voice Search. Są to przede wszystkim kwestie związane z UX – doświadczeniem użytkownika – w myśl zasad tej sztuki wszystko powinno być jeszcze bardziej funkcjonalne i intuicyjne, tak aby odbiorcy trudno było zgubić się w trakcie przeglądania serwisu. Pozycjonowanie stron przeprowadzone przez fachowców w erze urządzeń mobilnych kładzie też nacisk na uzupełnianie danych strukturalnych oraz przyspieszenie czasu ładowania się strony, co automatycznie przekłada się na Twoje miejsce w wynikach wyszukiwania, zwłaszcza przy frazach z tak zwanego „długiego ogona”.

 

Zacznij tworzyć eksperckie treści odpowiadające na problemy użytkowników

 

Content marketing niezmiennie jest królem działalności online. To on przyciąga na stronę internautę poszukującego odpowiedzi na często trudne pytania. Stawiając na oryginalną i jakościową treść sprawiamy, że rośnie nasza ekspertyza, autorytet i wiarygodność – a więc trzy czynniki, o których Google wspomina w niedawnej aktualizacji algorytmu o nazwie EAT. Dodatkowo dziś to na jakościowych treściach opiera się też proces tzw. link buildingu – budowania bazy linków prowadzących do naszej strony. W tym przypadku współpracując z dziennikarzami, blogerami i influencerami umieszczamy w różnych zakątkach sieci artykuły lub materiały multimedialne odwołujące się do naszej marki. Oczywiście tak ogromne przedsięwzięcie może przerosnąć laika próbującego samodzielnie dojść na czoło wyników Google. Właśnie dlatego warto skorzystać z pomocy specjalistycznej agencji SEO, która zajmie się wszystkim od A do Z i sprawi, że będziemy mogli poświęcić nasz czas na rozwijanie firmy. Pozycjonowanie stron staje się proste, jeśli za jego sterami pojawiają się fachowcy.

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
PRZECZYTAJ
Reklama
Reklama
Reklama